wtorek, 10 marca 2015

Witam :P

WITAM! :)
Nie mam pojęcia co napisać, 
no więc wymyśliłam coś w pośpiechu.
Ten "BLOG" ma się opierać na opowiadaniach/historyjkach czy jak kto woli,
ale znając mnie pewnie nie bd wrzucać tych historyjek np. raz w tygodniu 
więc wymyśliłam, że bd wrzucać zdjęcia ze spacerów bądź jakieś głupie/śmieszne posty.

:) Informacje o mnie możecie znaleźć w zakładce "Autorki" :)

Mam zamiar też pozwolić wam pokazać swoją twórczość,
więc jeśli macie talent, umiecie:
  • pisać ciekawe/śmieszne/wciągające historie
  • rysować/szkicować itd... 
  • uwielbiacie robić zdjęcia krajobrazu/widoków itd ...
Możecie wysyłać mi swoje prace na:
iskiereczka14@gmail.com
cassie.223@onet.pl

Postaram się wrzucać wasze twórczości przynajmniej 3x w tygodniu.
Oczywiście to nie bd każda praca którą dostane, ale każdy z was ma szanse.
Uprzedzam, że prace które najbardziej zwrócą moją uwagę bd napewno wrzucone, ale zanim to zrobie odpisze wam na wiadomość czy bd pokazani czy nie. 

Mam nadzieje, że spodoba wam się nasz blog! :)

:* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz