środa, 11 marca 2015

Zaczynamy ?

No hej...


Żyjemy w XXI w, wszystko jest inne niż kiedyś. Kiedyś ? Chciała bym żyć w czasach kiedy nie było internetu a ludzie nie byli niewidzialni, tak jak ja. Jestem Alexandra, mam 13 lat i chodzę do drugiej klasy gimnazjum, a wszystko dlatego, że poszłam rok wcześniej. Jestem z całej klasy najmłodsza, chociaż nie wyglądam na swój wiek.  Moi rodzice nie bardzo interesują się moim życiem ponieważ dużo czasu poświęcają swojej kancelarii adwokackiej. Ach, tak zapomniałabym mam jeszcze starszego brata Maxa, tak jak ja chodzi do gimnazjum, klasę wyżej. Na korytarzach szkolnych udajemy, że się nie znamy. Tylko nieliczna grupka osób wie, że jesteśmy rodzeństwem.

Nwm kiedy ujawni się dalsza część :)
Postaram się dodać następną część za tydzień. 
~~Alexxa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz