poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Jest tu ktoś?


Hej?

Jest tu ktoś w ogóle? Czy ktoś czyta te nasze wypociny, czy piszemy same dla siebie? Serio... nie mam pojęcia, czy kogokolwiek to interesuje, ale jeśli tak to nwm... skomentujcie? No ludzie, dosłownie nie mam pojęcia czy pisać to dalej, albo bardziej czy to udostępniać jeśli nikogo to nie zaciekawiło :c . Do tej pory mamy na stronce chyba ze dwa komentarze, a wiem, że posty widziało więcej osób, albo chociaż więcej osób nas odwiedziło! Jeśli to czytacie, lub czekacie na kolejne części to powiedzcie nam czy jest ktoś taki! Możecie też pisać co można ulepszyć w blogu, opowiadaniach itp. Really, każda pomoc się przyda. Bardzo chciałabym kontynuować to co zaczęłam, ale na prawdę jestem w kropce, bo myślałam, że ktokolwiek się tym zainteresował, ale jeśli nie...

~~Załamana Cassie :<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz